سایت تخصصی فیلمسازی
قالب وبلاگ
سایت تخصصی فیلمسازی
آموزش حرفه ای فیلم سازی, تصویر برداری, عکاسی  
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت تخصصی فیلم سازی و آدرس filmmaker.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

دانستني ها درمورد آلپاچينو

1-آیا می دانستید آلپاچینو هشت بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است

۲-آیا می دانستید آلپاچینو برای بازی در فیلم هایی چون « کرایمر علیه کرایمر(۱۹۷۹)، اینک آخرالزمان، متولد چهارم جولای(۱۹۸۹) » برای بازی دعوت شد ولی او قبول نکرد.هنگامی که کاپولا برای فیلم« اینک آخرالزمان»او را دعوت کرد،پاچینو در یک جمله پاسخ منفی به او داد:«من با تو به جنگ نخواهم آمد».

۳-آیا می دانستید نقش مایکل کورلئونه در فیلم پدر خوانده قرار بود به جک نیکلسون داده شود اما او این نقش را نپذیرفت. سپس کاپولا این نقش را یه آلپاچینو داد که زمینه ی تبدیل او به یک فوق ستاره ی سینمایی شد.

 

۴-آیا میدانستید در فیلم صورت زخمی در یکی از صحنه‌ها، او در نقش رئیس مافیایی به نام تونی مونتانا با اسلحه‌ای دشمنان خود را گلوله باران می‌کند و بعد لوله داغ اسلحه را در دست می‌گیرد، هنگام گرفتن این صحنه دست پاچینو واقعا می‌سوزد.

۵-آیا میدانستید که یکی از شاهکار های آلپاچینو قدرت بازی با چشم است؟ او در فیلم پدرخوانده این شاهکار بازیگری را به نمایش می گذارد.

۶-آیا میدانستید مادر آلپاچینو هم هنرپیشه بوده است؟

۷-آیا میدانستید وی دو بار برنده ی جایزه گلدن گلوبشده است و در فصل ۶۸-۶۹ بهترین بازیگر جامعه برادوی شد. چند سال بعد او جایزه تئاتر تونی آوارد را کسب کرد و سالها بعد این جایزه را مجدداً دریافت کرد.

۸-آلپاچینو دو دختر دوقلو دارد که به یکی از آنها به نام جولی خیلی علاقه دارد.

۹- آیا می دانستید آخرین فیلم پاچینو در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمد؟


نظرات شما عزیزان:

هادی
ساعت21:32---5 آبان 1391
سلام آیا میدونستی دانیل دی لوئیس درموردآلپاچینوگفته :آلپاچینو به دنبال اسکارنیست اسکاربه دنبال اوست یامیدونستی فرانسیس فوردکاپولا عموی نیکلاس کیج گفته اگرکارگردان نمیشدم دوست داشتم یک پاچینوبودم


هادی
ساعت21:29---5 آبان 1391
سلام آیا میدونستی دانیل دی لوئیس درموردآلپاچینوگفته :آلپاچینو به دنبال اسکارنیست اسکاربه دنبال اوست یامیدونستی فرانسیس فوردکاپولا عموی نیکلاس کیج گفته اگرکارگردان نمیشدم دوست داشتم یک پاچینوبودم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, ] [ 21:48 ] [ امید ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 269
بازدید ماه : 516
بازدید کل : 204493
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1

فال حافظ

  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ