سایت تخصصی فیلمسازی
قالب وبلاگ
سایت تخصصی فیلمسازی
آموزش حرفه ای فیلم سازی, تصویر برداری, عکاسی  
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت تخصصی فیلم سازی و آدرس filmmaker.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

زندگینامه: آنتونی هاپکینز (1937-)

 

سِر فیلیپ آنتونی هاپکینز ۳۱ دسامبر‌سال ۱۹۳۷ در ولز به دنیا آمد.

وی  فرزند یک خانوادهٔ کارگر بود. پس از پایان دوران خدمت نظام در کالج هنرهای نمایشی کاردیف ثبت نام کرد و پس آن تحصیلاتش را در زمینهٔ بازیگری در آکادمی سلطنتی هنرهای نمایشی لندن ادامه داد.

آنتونی هاپکینز اولین بار در سال ۱۹۶۴ در لندن به صحنهٔ تئاتر وارد شد. در سال ۱۹۷۴ برای بازی در نمایشی به آمریکا رفت. او ده سال در آمریکا ماند و در این دوران در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی فراوانی بازی کرد.

وی در سال1974 برای نخستین بار در برادوی روی صحنه رفت. در دومین فیلم بلند سینمایی خود شیر در زمستان در نقش ریچارد شیر دل بازی کرد و در تلوزیون نیز فعالیت داشت. برای بقایای روز و نیکسن کاندید دریافت اسکار بود و قبل‌تر برای سکوت بره‌ها همین جایزه را از آن خود کرده بود.

او که از تئاتر به سینما آمده بود خیلی زود موقعیتش را به عنوان یک بازیگر توانا تثبیت کرد و در نقش‌های متفاوت از ریچارد شیر دل گرفته تا لوید جرج و هانیبال؛ قاتل آدم خوار، کازیمودو، آدولف هیتلر، اسحاق رابین و  نیکسن رئیس جمهور آمریکا با موفقیت ظاهر شد.

لارنس اولیور که نخستین بار در اتللو نقشی به او داده بود آنچنان تحت تاثیر بازی‌اش قرارگرفته بود که به ستایش او پرداخت. هاپکینز از تجارب تئاتری به عنوان زیر بنای بازی خود در سینما و تلوزیون سود جست و در نقش پی یر در مجموعه تلوزیونی جنگ و صلح (1973) بازی فوق العاده‌ای ارائه داد و به خاطر آن جایزه آکادمی سینما و تلوزیون انگلستان را دریافت کرد .

موفقیت هاپکینز در آمریکا همراه بود با  بازی به یاد ماندنی او در محصول تلوزیونی پرونده آدم ربایی لیندبرگ و ایفای نقش ناخدا بلای در کشتی بونتی که تحسین مطبوعات را به دنبال داشت. استخوان بندی محکم و ظاهر همچون بوکسور او مناسب هم نقش‌های تاریخی و هم معاصر است. حضور، زمان سنجی و سبک هاپکینز روی پرده متمایز است.

وی توانست  لقب سر را نیز در انگلستان به دست آورد. این بازیگر بریتانیایی برنده جایزه اسکار است و از ۱۲ آوریل سال ۲۰۰۰ شهروندی دوگانه بریتانیا و آمریکا را دارا است.

آنتونی هاپکینز در سال ۱۹۹۲ بخاطر بازی در نقش هانیبال لکتر در فیلم سکوت بره‌ها برندهٔ جایزهٔ اسکار شد.

برخی از آثار و افتخارات آنتونی هاپکینز:

·         دریافت اسکار بهترین بازیگر بخاطر بازی در سکوت بره‌ها، 1992

·         دریافت لقب اشرافی «سِر» از ملکه الیزابت دوم، 1993

·          نامگذاری یک ستاره به نام آنتونی هاپکینز در پیاده‌روی شهرت هالیوود، 2003

·          جایزه گلدن گلوب برای یک عمر بازیگری، 2006

·         هملت، ۱۹۶۹

·         مرد فیل‌نما، ۱۹۸۰

·         دراکولای برام استوکر، ۱۹۹۲

·         سکوت بره‌ها، ۱۹۹۳

·         بازمانده‌های روز، ۱۹۹۳

·         افسانه‌های پائیزی، ۱۹۹۴

·         نیکسون، ۱۹۹۵

·         امیستاد، ۱۹۹۷

·         نقاب زورو، ۱۹۹۸

·         ملاقات با جو بلک، ۱۹۹۸

·         هانیبال، ۲۰۰۰

·         قلب‌ها در آتلانتیس، ۲۰۰۱

·         رفیق بد، ۲۰۰۲

·         اژدهای سرخ، ۲۰۰۲

·         لکه ننگ بشری، ۲۰۰۳

·         اسکندر، ۲۰۰۴

·         بیو ولف، ۲۰۰۶



نظرات شما عزیزان:

hadi
ساعت22:17---21 آبان 1391
سرآنتونی هاپکینزبازیگر برنده اسکار در فیلم سینمایی «نوح» به کارگردانی دارن آرونوفسکی در نقش متوشالح مقابل دوربین می‌رود.به گزارش خبرآنلاین، آرونوفسکی روز دوشنبه خبر پیوستن سر آنتونی هاپکینز به پروژه «نوح» را در توئیتر اعلام کرد.


او نوشت: «همکاری با سر آنتونی هاپکینز بزرگ برای من باعث افتخار است. ما او را برای بازی در نقش متوشالح به گروه بازیگران پرستاره «نوح» اضافه کردیم.»


استودیو پارامونت پیکچرز روایت سینمایی جدید از حضرت نوح (ع) و کشتی او را 28 مارس 2014 روانه سینماها می‌کند. این پروژه اکنون در حال فیلمبرداری است.


متوشالح از شخصیت‌های اساطیری، پسر خنوخ و پدر لمک و جد اعلای نوح است. او در میان شخصیت‌های ذکر شده در کتاب مقدس بیشترین عمر را کرده است. آن‌طور که در کتاب مقدس اشاره شده، متوشالح هفت روز پیش از توفان بزرگ در 969 سالگی درگذشت.


راسل کرو در «نوح» نقش حضرت نوح (ع) را بازی می‌کند. جنیفر کانلی، سیرشا رونان، داگلاس بوث، لوگان لرمن، اما واتسن و ری وینستون دیگر بازیگران این فیلم هستند. فیلمنامه «نوح» را آرونوفسکی، آری هندل و جان لوگان («هوگو») نوشته‌اند.

او فیلم «هیچکاک» را در مرحله پس از تولید دارد که در آن به نقش کارگردان سرشناس بریتانیایی ظاهر شده است.
فیلمبرداری «هیچکاک» 13 آوریل شروع شده و اولین عکس گریم هاپکینز برای نقش هیچکاک به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است.

هاپکینز 73 ساله در فیلم نقش هیچکاک را در 60 سالگی بازی می‌کند. کارگردان «هیچکاک» ساشا جرواسی است. هلن میرن در «هیچکاک» نقش آلما همسر هیچکاک را بازی می‌کند و اسکارلت جوهانسن نقش جنت لی بازیگر معروف فیلم «روانی» را ایفا می‌کند.

داستان فیلم در زمانی رخ می‌دهد که هیچکاک مشغول ساختن «روانی» است. تونی کولت، دنی هیوستن، جسیکا آلبا و جیمز دارسی نیز در فیلم حضور دارند. دارسی نقش آنتونی پرکینز را بازی می‌کند که در فیلم «روانی» نقش نورمن بیتس قاتل را بازی ‌کرد.




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, ] [ 13:48 ] [ امید ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 141
بازدید ماه : 204
بازدید کل : 203950
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1

فال حافظ

  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ